2014. március 15., szombat

Bemutatkozáshoz ezeket írd

Bemutatkozáshoz ezeket írd SD-n ha nem tudtál még találni oda jókat na ezeket:Damúgy ajánlva van:
Hannáknak vagyFanniknak:Halcsi Malcsi itt a kajcsi,tudom hiszen itt van Hanncsi/Fanncsi  Hiszen én itt vagyok ha nem látsz hát lapozz fejebb! :D
Kajásoknak:Vegyél-egyél-gyél-él-lisztből
 A jó énekelőknek: Itt a star hol a star Itt vagyok ez nem vitás! ;)
Vicc kedvelőknek: eszek iszok jóllakok mégsincs itt a jutalom hami hami! :D
Superstaroknak: Super vagyok mint 1 star mégsincs itt a ami jár!
Royaltyk-nak :$ : Royal vagyok jó apám több vagyok mint egy szuperstar!
Alacsony embereknek: Kicsi vagyok de nagyot ütök
majd akkorára megnövök mint ahogy most a fejed nagysága mert rád ütök!
Akik szeretik a szilvát: Szilva szilva puszilva Ideje hogy megpuszilja!
Lazáknak: lazulok a parton lazulok a kádban lazulok a szádban! :3
Pasiknak: Gyere ide csajszi fogadjuk engem keresel hiszen én csak rád várok!
Szívósaknak :D:  (Ha ezt látod túl közel vagy!
Bulisaknak:Én: Szia Gréti melyik buliba vagy?
Gréta:A tiedbe amit a lakásotokban csináltatok!
Én:És hányan vagytok?
Gréta:kb.20-an. Te hol vagy?
Én: A Rita bulijába!
Gréta: Ki az a rita?
Én: Gőzöm sincs de jó a buli!
Gréta: (mondja magában:) pedig jó lett volna vele bulizni!
2.Szívósaknak: Én:  Makukáztál?
XY: Igen 10 perce!
Én: Hehe te Ma-Kukáztál! :D
gyors divatúaknak: Én: Tami,Tami! 
Tamara: Igen!
Én: Honnan van ez a cuccod?
Tamara:tegnap vettem a Girl shop -ban.
Én: Köszi a választ!
Tamara: NM. De miért érdekelt? 
Én.: Mert már is divat lett pedig 30 perce cseréltem ruhát!
 
        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése